Per direct verwerkt

Wanneer je order bij ons binnen is, wordt deze in meeste gevallen dezelfde dag nog verzonden.

Veilig je pakket krijgen

Wij werken samen met zeer betrouwbare vervoerders, zodat jij je pakketje veilig binnenkrijgt.

Veilige betaalomgeving

Wij nemen de veiligheid van jouw betaalgegevens heel serieus!

Altijd contact

Je kunt voor al je vragen contact met ons opnemen. We helpen je zo snel mogelijk.

Informatie

Bestellen

Betalen

Verzenden

Retourneren

Garantie

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel simpel! Binnen de webshop kijk je simpelweg naar wat jou aanspreekt. Als je iets ziet dat je zou willen proberen klik je op de knop om het product in je winkelmandje te doen. Daarna kun je vanuit je winkelmandje gemakkelijk en op verschillende wijze je betaling doen. Zodra wij de bestelling binnen hebben, krijg je hier een bevestiging van via de mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met daarin een Track en Trace link. Alles leidt zich dus vanzelf verder! Wel zo makkelijk voor jou!

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen?

Dit komt weleens voor. Mogelijk is de mail in je Spambox beland. Mocht je deze echt niet ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op via [email protected].

Kan ik een bestelling naar een ander adres sturen?

Dat kan zeker. Je kan bij het opgegeven van de gegevens een factuuradres en een apart verzendadres opgeven. Als je dit niet doet, wordt het pakketje standaard naar het factuuradres gestuurd.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in onze shop zijn inclusief 21% BTW. Deze dragen wij netjes voor je af aan de belastingdienst dus hier heb je geen omkijken naar.

Wordt de factuur meegezonden met de bestelling?

Nee, de factuur krijg je via de mail toegestuurd samen met de bevestiging van je bestelling.

Betalen

Welke betaalmethode accepteren wij?

Wij accepteren iDeal, Creditcard, Belfius Direct, Klarna betaal later, Klarna Gespreid Betalen, Bancontact, Paypal, KBC/CBC

Kan ik achteraf betalen?

Dit komt weleens voor. Mogelijk is de mail in je Spambox beland. Mocht je deze echt niet ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op via [email protected].

Kan ik achteraf betalen?

Dit komt weleens voor. Mogelijk is de mail in je Spambox beland. Mocht je deze echt niet ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op via [email protected].

Kan ik in delen betalen?

Dit kan bij ons alleen door middel van Klarna Gespreid betalen.

Kan ik op factuur betalen?

Op factuur betalen kan bij ons alleen voor bedrijven. Als je op factuur wilt betalen, kun je jouw bestelling mailen naar [email protected]. Wij maken dan handmatig een order aan en jij ontvangt een offerte in je mailbox.

Verzenden

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn pakket goed aankomt.

We hebben speciale dozen ontwikkeld om te zorgen dat jouw bestelling de juiste bescherming krijgt. Daarnaast hebben we afspraken met betrouwbare logistieke partijen zodat jouw bestelling goed en stevig ingepakt wordt.

Hoeveel zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten voor je bestelling zijn geheel gratis boven het bedrag van 25 euro.

Mocht je een bestelling willen plaatsen die hier niet bovenuit komt, dan rekenen wij hiervoor de volgende verzendkosten:

Nederland
Brievenbus:
€4,95
Pakket: €6,95

België
Pakket: €6,95

Wat zijn jullie verzendopties?

We verkopen momenteel in zowel Nederland als België. We gebruiken verschillende vervoerders hiervoor en streven ernaar om jou pakketje de volgende dag te leveren, afhankelijk van de tijd van de bestelling.

De levertijden zijn maandag tot en met zaterdag. Op zaterdag en zondag worden orders wel verwerkt, maar bezorgd de verzendpartij deze niet. Alle bestellingen die op zaterdag en zondag voor 16:00u besteld zijn, worden daarom op maandag bezorgd. De bestellingen op zondag na 16:00u worden dinsdag bezorgd.

Hoe lang duurt de verzending?

We streven er voor Nederland naar om jou pakketje volgende dag te leveren wanneer deze voor 23:30 uur besteld is. Voor België is dit momenteel 22:00 uur. Ook dit kan natuurlijk wel eens mis gaan, aangezien dit de verzending niet door onszelf gedaan wordt. Mocht je na 3 dagen je pakketje nog niet in huis hebben, neem dan even contact met ons op.

Krijg ik een track en trace code van mijn bestelling?

Je krijgt na het plaatsen van je bestelling een track en trace code in de bevestiging meegestuurd.

Hoe wordt de bezorging uitgevoerd?

Wij werken nauw samen met PostNL, DHL. Wanneer jij je bestelling plaats gaan wij deze verwerken en overhandigen wij het pakketje aan de vervoerder. 1 dag voor de leverdatum krijgen wij een track en trace code van de vervoerder die wij gelijk aan jou overhandigen.

De vervoerder gaat het pakketje proberen af te leveren op de afgesproken tijd. Mocht dit niet lukken omdat je niet thuis bent, dan wordt het pakketje naar een pakketpunt gebracht of er wordt een tweede poging gedaan. Je vindt in dit geval een briefje op de deurmat met instructies van de vervoerder.

Volgens de track en trace code is mijn pakketje al aangekomen, maar ik heb niks ontvangen?

Dit komt zeer zelden voor maar het kan gebeuren. In dat geval is er bij de vervoerder iets niet goed gegaan. U kunt ons hierover contacteren en wij starten dan een onderzoek om de plek en status van het pakketje te achterhalen.

Mocht het voorkomen dat je pakketje kwijtgeraakt is, dan sturen we gewoon een nieuwe bestelling toe.

Kan ik de levertijd kiezen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De vervoerder geeft vaak een tijdframe waarin ze verwachten langs te komen. Wij hebben helaas geen invloed op te planroute van de vervoerders.

Kan ik instructies achterlaten voor de bezorging van mijn pakket?

Nee, wij kunnen helaas geen instructies doorgeven aan de vervoerder. Met “instructies” bedoelen we bijvoorbeeld om de vervoerder het pakketje in de schuur te laten zetten, wanneer je niet thuis bent. Uiteraard kun je het zelf proberen door bijvoorbeeld een briefje op de deur te plakken, maar wij geven geen garantie dat de bezorger hier gehoor aan geeft. Als het pakketje namelijk kwijt raakt, zijn zij als verzendpartij verantwoordelijk.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is momenteel helaas nog niet mogelijk. Dit komt omdat wij geen showroom of winkel hebben voor ons merk. Wij hopen dit in de toekomst natuurlijk wel nog aan te bieden. Mocht dat zo zijn dan wordt dat ook in onze nieuwsbrief vermeld. Onderaan de pagina kunnen je hiervoor inschrijven zodat je leuke recepten en nieuwtjes ontvangt over onze webshop.

Retourneren

We vinden het jammer dat je je bestelling terug wilt sturen. Mocht dit zijn omdat het pakket kapot is geleverd, neem dan even contact met ons op, dan kijken we voor een gepaste oplossing voor je! Dit hoort natuurlijk niet zo te gaan!

Je hebt bij ons recht op 30 dagen herroepingsrecht. kunt je retour aanmelden via een van de drie onderstaande methodes.

Het online retourformulier (hieronder te vinden)
Via email naar [email protected]
Via het Herroepingsformulier, hieronder te downloaden.

Vermeld hierbij altijd uw ordernummer, volledige naam en het betreffende product dat je wilt retourneren. Voor de verbeteringen van onze eigen service vragen we wel altijd even wat de reden is van het retour. U bent niet verplicht om hier antwoord op te geven maar het helpt ons wel enorm om onszelf te verbeteren.

Hieronder vind je de retour voorwaarden:

Retourvoorwaarden
Herroepingsformulier

Garantie

Bij Hescom kun je genieten van wettelijke garantie, maar daarnaast ook minimaal 1 jaar fabrieksgarantie. Afhankelijk van het product kan dit 2 jaar zijn.

Door middel van ons Garantie Verlengingsprogramma kun je gratis in aanmerking komen voor 2 jaar extra garantie. Hier vind je meer informatie over dit programma.

Hier vind je het verlengd garantie programma:
Verlengd Garantie Programma

Hieronder vind je de garantievoorwaarden:
Garantievoorwaarden

Meer over bezorging
Veelgestelde vragen
Meer over betalen
COPYRIGHT © 2021 HESCOM. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN.
VOOR INDIVIDUALITEIT EN CREATIVITEIT.
KVK: 72167998 | BTW: NL002383426B13 | ALLE PRIJZEN OP DE SITE ZIJN INCLUSIEF BTW
Deze site is gemaakt door AstraVisium.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram